teisipäev, 17. märts 2020

Nädal III - Uus meedia...?

Seekordse teemaga seostub mul muu põneva (ja pikka heietamist vääriva) hulgas aeg, kui veebilehed olid veel üsna staatilised ja "Yahoo!" ei olnud veel väga laialt tuntud. Ehk siis kuskil üheksakümnendate keskpaiku olin juba üsna vilunud "veebisurfar". Paraku, nagu öeldakse, ei ole pea prügikast ja külastatud saitide aadressid ei püsinud alati meeles (ja mida aeg edasi seda hullem). Seega huvipakkuvamate aadressid tuli ikka lemmikutesse salvestada ning et hiljem ka aru saaks ja meenuks, millega tegu, sai aeg-ajalt "feivoritside" puud läbi lapatud-süstematiseeritud.

Mingiks hetkeks, Favorits kausta arvutist arvutise ja vindilt vindile kopeerides, oli mu veebikataloogis lausa paartuhat linki. Vaevalt, et mul enamikku neist kunagi üle ühe korra vaja oleks läinud, kuid piisas ka teadmisest, et kui vaja, siis on see omast käest võtta. 

Lisaks veebikataloogile sai tol ajal ka terveid veebilehti alla laetud - mine tea kaua üks või teine sait üleval püsib. Praegusel ajal enam "kogu internetti" omale arvutisse laadida ei saa :)

Ühel hetkel aga, nagu paljude asjadega võib juhtuda, otsustas viimane kõvaketas ootamatult tiksuma hakata ning töölepingu lõpetada. Sinna kadus ka mu hoolega kogutud veebikataloog ja allalaetud kodulehed.

See kogemus õpetas edaspidi olulisematest asjadest regulaarselt varukoopiaid tegema.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar